piątek, 10 stycznia 2020

Zamiast rozdziału

Czy Wy wiecie, że dziś mija równo SZEŚĆ (!!!) lat od opublikowania pierwszego rozdziału Marzenki? Łącznie z tym, że i wtedy był, i dziś jest piątek. Sześć lat, sześćdziesiąt dziewięć rozdziałów, mnóstwo komentarzy. Dzięki blogosferze poznałam wiele cudownych osób i przeżyłam znacznie więcej skrajnych emocji niż można by podejrzewać. Dziękuję Wam za to.
Pewnie przelatujecie ten tekst wzrokiem oczekując na słowa to już koniec, żegnamy się na zawsze itd., itp. Przyznam szczerze, że jeszcze tydzień temu taka pokusa była bardzo silna. A potem Dawid wygrał Turniej Czterech Skoczni. I trochę szkoda byłoby tego nie opisać XD Cóż, prawda jest taka, że nawet jeśli przestanę publikować, i tak będę pisać do szuflady. Zresztą już w tym momencie to robię (niekoniecznie w przypadku tego opowiadania). Wiem, że wiele na tym tracę, ale równocześnie oszczędzam sobie rozczarowania. Bo przynajmniej nie łudzę się, że otrzymam komentarz.
Ech, nie chciałam brzmieć tak żałośnie, przepraszam XD
Puenty brak. No, może poproszę Was o spożycie okienka (lub dziesięciu) czekolady za zdrowie Mańki i jej autorki.

9 komentarzy:

  1. Już pędzę po czekoladę!
    A rozdziały oczywiście nadrobię, zawsze nadrabiam, choć czasem trochę mi to zajmuję.
    Ja jestem z Mańką od 22 (???) rozdziału i to też jest kawał czasu! Mania jest ponadczasowa, ja tam końca nie widzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekolady nie jadam więc nie zjem, ale kocham tą kobietę całym sercem i niech nam żyje jeszcze sto lat (już nie będę się tu rozwodzić z kim :P). A komentarz się tworzy i po sesji się dotworzy. Kooooooooooooocham.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem od początku ale od 4 lat jestem z tobą ;* po każdym konkursie patrzę czy jest nowy rozdział, uwielbiam spędzać czas z Mania ❤️ Dużo dużo weny i końca nie może być, całuski a czekolada cała zjedzona haha

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że jakaś czekoladka leży pod ręką! ☺ Ja Ci nie powiem, od kiedy tu jestem, ale uciekać nigdzie nie zamierzam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie na razie czekolady nie wolno, ale myślę, że jak zjem kosteczkę to się nic nie stanie ❤️ Komentarz pod ostatnim rozdziałem jeszcze się nie pojawił ze względu na lawinę zaliczeń, ale jak tylko znajdę chwilę to coś się tam pojawi! Tymczasem niech nam Mania żyje kolejne 70 rozdziałów i jeszcze dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie myślałaś nad przeniesieniem opowiadania na inną platformę np.wattpad? Myślę,że tam byłaby większa aktywność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, ale tylko w tym sensie, żeby równocześnie publikować i tu, i tam. I właściwie zaczęłam ten proces jakiś czas temu, ale jeśli chodzi o Manię, to zatrzymałam się na wrzuceniu jakichś 30 rozdziałów. Muszę się za to znowu zabrać.

      Usuń
    2. Na wattpadzie jest ta sama nazwa opowiadania? Wpadnę tam ;)

      Usuń
    3. Tak, zostawiam Ci linka: https://www.wattpad.com/story/144328289-the-world-you-live-in-very-specific-world

      Usuń